4 tahun yang lepas ada seekor anak kucing datang ke rumah kami..sangat comel kami sepakat mahu membelanya tambahan dia seperti tidak mahu pergi…

image

image

image

Sekarang friskies dah berumur 4 tahun..dah bole masuk tadika..hehe..

image

Sangat suka melepak di sofa sambil tido menggemukkan badannya..sungguh senang hati…

image

image

image

image

image

Friskies tido…lena sangat..posing tak hingat hehe..gaya telentang tu yang geram tengok…tempat orang tempat dia..

image

Hihi ..tengok fris pandai guna toilet macam orang..senang hati sebab dia kencing n ook tak merata2..kiranya educated si fris ni…hehe..kadang2 pagi2 dia pun sama que ngan orang nak masuk tandas..mestilah dia diutamakan ..kalau tak nanti terkencing pulak kt dapur..maklumlah nak bercakap tak pandai…

Advertisements